JAK WYGLĄDA NAUCZANIE DOMOWE?

Hej hej hej ✋
Dzisiaj opowiem wam o moim nauczaniu i odpowiem wam na wiele pytań które są mi na ten temat często zadawane.



1. Czy jestem "chora" że uczę się w domu?
 - nie nie jestem chora. W domu może uczyć się kto chce.

2. W której jestem klasie i od kiedy uczę się w nauczaniu domowym?
 - idę teraz do 3 gimnazjum i to będzie mój 4 rok w nauczaniu domowym.

3. Do jakiej szkoły chodzę?
 - Do Montessori Mountain School, znajdującej się główny budynek w Koszarawie (w Śląsku) jednak mają kilka jeszcze szkół w innych miejscowościach np. w Warszawie. Chodzą do niej dzieci z całej polski, od Żywca po Szczecin. Ta szkoła posiada podstawówkę, gimnazjum jak i liceum. Jakoś tak teraz do mojej szkoły uczęszcza ok. 7 tyś uczniów z całej Polski.

4. Jak wygląda nauka?
 - W takim trybie nauczania fajne jest to że można znaleźć jak najszybciej potrafisz się nauczyć, bo nie każdy potrafi tak samo. Ja się uczę tak że przez miesiąc ogarniam jeden/dwa przedmioty i jadę zdawać, i tak co miesiąc. Nie musisz się przejmować że jesteś kiepska z wf-u bo jak nie chcesz to nie musisz go zdawać bo to jest tylko dodatkowy przedmiot (tak jak: plastyka, muzyka, religia). No i najważniejsze, jak szybciej pozdajesz to masz szybciej wakacje np. już w Marcu.

5. Czy nie brakuje ci kolegów i koleżanek?
 - Zawsze możemy się spotkać poza szkołą, a też mam więcej czasu na swoje zainteresowania na zajęciach dodatkowych (jak np. Taniec) na których mogę poznawać coraz nowsze osoby.

6. Ile zajmuje ci nauka jednego dnia?
 - Czasami mogę się z czymś uwinąć że koniec mam o 15 a czasami dużo później to zależy od dnia.

7. Jak wygląda zdawanie przedmiotów?
- Ja zdaję 1/2 przedmioty na miesiąc. Inni zdają w określonych terminach po 3/4 przedmioty na tydzień bo mają za daleko więc przyjeżdżają tam tylko 2/3 razy na rok.  Zdanie przedmiotu składa się z 2 części, z testu pisemnego oraz testu ustnego czyli odpowiadasz na pytania nauczyciela. Ja mam tak że na pisemnym się blokuje a na ustnym wszystko mówię. Warto robić też projekty, (DUŻO PROJEKTÓW) bo mogą one podnieś ocenę.


Jeśli macie więcej pytań to śmiało zadawajcie je w komentarzach, a ja może kiedyś jeszcze na nie odpowiem.

Buziaki 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mela , Blogger